Translate

sobota, 12 maja 2012

New in.♥

Pogoda jest koszmarna. Zapowiadało się pięknie i nic z tego. :(
Pokażę kilka nowości, które goszczą w mojej szafie od kilku dni. :) Możliwe, że letnich nowości. Teraz obiecałam sobie, że czekam na przeceny. :)
Mam nadzieję, że mi się to uda. Nie mam nic wypatrzonego i to jest najlepsze. Nie muszę się martwić, że ktoś ,,sprzątnie" mi z przed nosa upragnioną rzecz. :) Co prawda podoba mi się mała, czarna torebka z kolcami z ZARY, ale jeżeli nie uda mi się ,,dopaść" jej w sklepie jest teraz cudowna technologia Internet. ;) Zwłaszcza, że ZARA ma już swój ,,online shop", co mnie bardzo, bardzo cieszy. Wracając do tematu oto kilka tych nowości.


1. Strój kąpielowy- H&M.

2. Sandały- H&M



3. Sukienka- Pull&Bear
                                                    
                                                      przód:
                                                       tył:
   
  4. Gumka do włosów - sklep prywatny


5. Perfumy-prezent


Przy okazji obcięłam trochę włosy. Ok. 10 cm. Dużo lepiej wyglądają. Są odświeżone i lepiej się tak czuję. :)
teraz wyglądają tak:

Pozdrawiam. :)

Love...Vicky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz