Translate

czwartek, 17 maja 2012

Outfit.

 Hej.Dzisiejsza pogoda jest dużo lepsza niż np. wczoraj, ale niestety nie zadowalająca :(. Mimo częściowo świecącego słońca jest zimno. No, ale cóż, nic nie zrobię.
Dzisiejszy outfit jest raczej trochę elegancki, ale nie w pełni. Zdecydowanie dominuję tu kolor niebieski. Połączyłam klasyczny sweterek z białą koszulą z niebieskimi dodatkami. Ubrałam do tego zwykłe Jeansy, baleriny, troszeczkę biżuterii, torebkę i powstał outfit. Miejsce, gdzie zostały zrobione zdjęcia to mój taras za domem. Niestety płytki były mokre i troszkę dziwnie to wygląda. Niestety nie mogłam zrobić gdzie indziej zdjęć, ponieważ mój ,,fotograf" (mój brat) jest typowym ,,zimorodkiem" i było mu zbyt zimno. :) Mimo to mi się udało ,,paradować" w sweterku ;). Dobrze. Miłego oglądania. 











  • koszula Vertus
  • sweterek Benetton
  • spodnie Zara
  • buty no name
  • torebka Zara
  • Wisiorek no name
  • Bransoletka Apart


Zapraszam Was na mojego drugiego bloga, który skończył już 200 dni. Oraz na moje stylizację (http://stylizacje.pl/victorria/) Pojawiła się tam już druga. Zachęcam do głosowania.

Pozdrawiam serdecznie.
Love...Vicky♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz