Translate

niedziela, 13 maja 2012

PasteLove & Color. ♥

Witajcie.♥ Dziś zaczynam od tego co praktycznie zawsze, tzn. pogoda. Oczywiście musi być taka jak wczoraj :(. Nic niestety na to nie poradzę choć bardzo bym chciała. Marzę już o ciepłym lecie. Chyba było za dobrze z temperaturą 25 stopni. Mam nadzieję, że pogoda szybko się zmieni, zwłaszcza, że temperatura w ciągu jednej nocy nagle spadła. Na szczęście pogoda nie popsuję moich planów, a na dziś miałam zaplanowany mały Outfit i tak też moje plany się spełniły. Otóż przechodząc do sedna, Outfit jest trochę elegancki. Dominują w nim pastele, a w szczególności kolory, które idealnie dopełnia biała mgiełka. Uwielbiam takie połączenia, ale nie wykluczam odcieni szarych, beżowych itp. Miejsce, gdzie zrobione są zdjęcia jest raczej spokojne, ale bardzo mi się podoba. Praktycznie mam do niego kilkanaście metrów.

Oto zdjęcia: 













  • Kurtka-Orsay
  • Mgiełka-Vertus
  • Spodnie-Zara
  • Buty New-Yorker
  • Torebka-House
  • Zegarek-Swatch
  • Pierścionek-sklep prywatny


+moje dzisiejsze znalezisko <słodkie>



Oraz zapraszam Was do głosowania na moją stylizację na stronie stylizacje.pl
link:http://stylizacje.pl/victorria/

Pozdrawiam gorąco!
Love...Vicky ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz