Translate

piątek, 18 maja 2012

Ombre Jeans.

 Parę dni temu moje miętuski z ZARY rozerwały się w miejscu szlufki. Uznałabym, że to przypadek, ale moja mama miała takie same tyle, że inny kolor i stało się jej dokładnie to samo. Zawiozłam je dziś  do sklepu i okazało się, że to nie pierwszy przypadek w tym modelu spodni. Podobno mają oddać pieniądze albo coś w tym stylu. Szkoda, bo strasznie je polubiłam i były ze świetnego materiału. Zamieniła bym je na inną parę, ale skoro to już nie pierwszy przypadek to możliwe, że z kolejnymi stanie się to samo :(. Jakoś nie mam zaufania do spodni z ZARY, bo w innych zepsuł mi się zamek. Jednak dziś podjęłam kolejną próbę i kupiłam popularne teraz ,,Ombre Jeans". Czyli cieniowane jeansy. Wydały się być dobrze wykonane i od razu sprawdzałam, czy czasem nie są gdzieś uszkodzone ;). 





Love...Vicky

2 komentarze: